Givande samtal

Jag - Jag ska ha en rosa snöscooter
Joakim - Nej det ska vi inte
Sara & Jag- Det ska stå till "grattis på 40 års dagen snutt Joakim" på den
Joakim - Då tycker jag att det ska stå "bara fem år kvar till hängbröst" på den istället!
Jag - Nej, "bara fem år kvar till skäggväxt!"

Jag vill ha en rosa snöscooter men det tycker inte Joxi, så jag skulle skriva plutt-Joakim på den, men han tyckte inte att det vart en bra idé. Så då spånade han vidare på det och att det skulle stå om hängbröst på min, men min kommentar vart galet mycket bättre än hans :D


Sara, Jag, Johan och Joakim har grillat och snackat skit hela kvällen, galet skoj! Jag och Sara höll på att dö av skratt ett par gånger och Joxi & Johan höll på att bli galna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0