Dag 2


Dag två på mitt skrivande och jag fattar nada om detta med att designa blogg. Ska jag göra detta så ska det göras på riktigt också. Fattar inte ens hur jag får en en bild i presentetionsbildsrutan, känner mig som en mupp! Om det är någon som känner för att tala om hur man gör så är det fritt fram, jag bits inte.

Dagen väder: Började bra och jag beslöt mig för att det var vår = tygskor. Det beslutet fick jag käka upp snabbt, snöblandat regn och mulet. Bajs också, Ljungby-vädret är som det alltid är, ingen vår än.

Idag har vi haft föreläsning i informationsdesign, och det är ju som det är. Vår underbara lärare M.E kommer alltid för sent och har alltid en akademisk kvart. Idag var hela klassen på plats ca 10.05 och vi börjar 10.00, anledningen att det blir fem minuter för sent är att han inte kom förrän då.

Och vad tror ni han gör då? Jo, han väntar på att klockan ska bli exakt 10.15 innan han säger någonting, precis när klockan på hans Apple-dator slår om till 10.15 så börjar han prata. Han är totalt kräjsy!
Ordvalet pga att han inte vet hur man uttalar vissa ord, till exempel:

  • Andvända = Använda
  • Kös= Kurs
  • Kössen = Kursen

Ibland undrar man om M.E har gått i skolan . Men det är någonting vi aldrig kommer få reda på.

När jag och Sara gick hem från ÖB, där jag köpt toapapper, konstaterade vi för åttahundranittiotredje gången tillsammans att Ljungby är bajs.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du e så söt snäckan

2009-03-12 @ 12:42:15
Postat av: Wiky

om du loggar in på blogg.se så klickar du på 'Min Profil' uppe i listen istället för att klicka på översikt eller vad det nu står. Och där i Din Profil kan du ladda upp en profilbild! ;) Lycka till hjärtat

2009-03-15 @ 23:49:12
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0