Sex and the City

Produktiv dag, lite, pyttelite.

Först vill jag bara påpeka att alla måste gå in och bli medlem på http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3173 hur underbart är det inte med gratis skor?

Jag och Sara var ute och gick i halvtimme, jag ska minsann börja träna nu! Jag ska flyga fram över stränderna i sommar, yeah. Inget kan stoppa mig.

Har plockat lite här hemma. Tvättat lite, måste bädda i sängen innan jag går och lägger mig också.
Dessutom har jag varit super tjejig idag, jag har hoppat runt i mina underbara skor och testat klänningar. Ibland får man vara lite extra girly, så det så.

Kollade klart på Sex and the City boxen idag, åhh vad jag älskar SATC! Jag får sådan lust att bara köpa massor med skor och klänningar för att sedan bara strosa runt och visa upp mig. Funderar på om jag ska gå på Sex and the City kvällen på B&B i Halmstad på lördag, ska försöka få med mig lite folk så kanske. Inte direkt skoj att gå dit själv.

Jag har även satt upp mitt pärldraperi idag, nu pryder det mitt balkongdörrsfönster, fin fint!

Nu ska jag kolla på Project Runway, yeho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är medlem på gratisskor.se :) hahah..så extremt maskulint!!!!

2009-03-16 @ 22:53:11
Postat av: Flanelainen

Jag är medlem på gratisskor.se...så maskulint!!! hahahah =)

2009-03-16 @ 22:55:01
Postat av: Anonym

Alltid lika maskulin ;)

2009-03-16 @ 22:57:13
Postat av: Wiky

sedär ja.. där kom profilbilden fram också! ;) duktig kicka! :D <3

2009-03-17 @ 01:38:23
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0