SÅ förbannad!

Åh, arg jag är. Hallandstrafiken hade skrivit fel på sin hemsida så nu har det visat sig att det inte går några fler bussar till Halmstad för dagen. Och vi som ska partaja ikväll!

Lana, Malin, Emilie och Anel ska komma hit till lilla Halmstad och hälsa på och sen ska vi gå ut ikväll och ha the time of our lives. Yeah, right. Nu måste jag försöka få någon att häma de små människorna i fucking Ljungby! Jag hatar Ljungby!

Det går en enda buss från Ljungby till Halmstad på lördagar, EN!

Usch och fy och blä! Nu ska jag övertala mamma och pappa att jag får låna bilen så att jag kan hämta dem så att min lillebror slipper göra det. Jag tycker inte att han ska göra det då Pau är här och det känns ju inte direkt rättvist att hon ska vänta på honom i två timmar.

Nej, fy på Ljungby och Hallandstrafiken!

Kommentarer
Postat av: Michelle

men ta ponnas bil!! ;D

2009-03-21 @ 13:27:56
Postat av: Anel

Hallandstrafiken kan ta och lägga ner verksamheten om dom skall fortsätta så...snällt av dig som kunde hämta oss:)

2009-03-22 @ 21:25:39
Postat av: emilie

maila ditt kontonummer så får du pengarna. [email protected]

2009-03-24 @ 11:40:19
URL: http://emilie.frisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0