Lång dag

Dagen började med att jag var dödstrött, har sovit jätteilla och mått bajs! Rullat runt i sängen och varit varm + varit snuvig och haft ont överallt. Blä! Men jag är ju en stark kvinna så jag klev upp klockan 08.20, klädde på mig och pallrade mig iväg till skolan för att börja på hemtentan i informationsdesign tillsammans med Sara, Jossa och Linda.

Sedan blev det introduktion i projekledning klockan 13.00-16.00, helt okej. Kunde varit bättre om mitt huvud inte hade kännts som en stor ihoptäppt ballong.

Klockan 16.30 blev det jobbintervju, får veta i veckan hur det gick. Och det var dessutom gruppintervju, bah. Men jag överlevde. Dock missade jag styrelse-FAST-mötet som också var klockan 16.30, men jag stressade tillbaka till skolan vid 17.30 och snackade lite med Andrea, Linda, Kitty och Erik. (Förlåt om jag glömt någon, jag är så seg i huvudet nu)

Efter det gick jag och Erik till puben och lullade runt lite Bytte glödlampor och fyllde på kylarna inför morgondagen. Imorgon ska jag stå i puben och kolla läget, dax att fixa saker och ting.

DH hos Jossa klockan 21.00 och nu har jag stått och snackat skit med Emilie och Pierre en stund.

Saknar min Joakim men han sover nog.. Han svarar i alla fall inte när jag ringer, jag får väl helt enkelt gå och lägga mig utan ett kvälls-godnatt-prat. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0