Jobba ?

Denna dag har väl inte direkt varit jätteupphetsande. Hämtade posten imorse, och då var den sol! Riktigt coolt, Ljungby brukar inte få så mycket sol. Fast nu har det gått tillbaka till att vara grått (traditionellt Ljungby-väder).

Ritade ihop lite till informationsdesignen inne hos Sara, flummade på som vanligt. Hon hade införskaffat en bok om hur man spår, och då satte jag igång att spå mig själv i handen. Uppenbarligen så borde jag vara författareoch ledare, dessutom besitter jag visst magiska krafter. Det ni! Jag ska bara lista ut ett sätt att använda dem på.

Jag har även ringt och pressat på lite ställen där jag sökt jobb, vill verkligen ha ett nu. Skickade också in en ansökan till McDonalds här i Ljungby, jag vet att det är helt galet att jag gör det men jag vill verkligen jobba! Ringde också till en restaurang i Halmstad och ska dit och visa upp mig nästa vecka = lovande! Hoppas Hoppas.

Pratade en lång stund med min underbara pluttefnask Michelle också. Så skönt att prata med henne igen, vi hade verkligen inte hörts på jättelänge. Men det får vi minsann ändra på, hon är ju som en godisbit - går inte att hålla sig ifrån, och jag vill inte ens försöka.

Ikväll ska Sara träffa J, jag håller tummarna för att det kommer att gå bra och att de får en mysig kväll tillsammans. Själv har jag en dejt med fjärrkontrollen och två bitar MilkyWay, det kanske även blir en middag lite senare. Yey.

OMG, tittade precis ut och såg att det snöar lite, bajs också! Jag som vill ha vår och sol. Typiskt också.


Kommentarer
Postat av: Jossa

Lycka till i Halmstad! :)

2009-03-13 @ 10:15:02
Postat av: Michelle

Älskar dig hjärtat!! <3

2009-03-13 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0