Ja tack .

Jävlapissbajsskit! Hade skrivit ett inlägg och allt raderades.
JAG BLIR GALEN!

Idag har jag varit ute och sprungit, det ni. Jag har till och med hittat en sida med tränings-schema så att an slipper göra sig ett eget, helt fantastiskt! Bara att kila in och hitta det som passar sig själv http://www.marathon.se/ Ibland hittar man guldkorn.

Sara och jag gick en runda till Maxi och handlade lite innan, faaaaaaan jag har glömt plocka in maten som jag köpte!
Okej, fixat. Allt klarade sig. Phu!
Ikväll ska vi kolla på Beck och vara onyttiga igen (igår satt vi uppe till 3, kollade på film och proppade våra magar fulla med godis). Beck är helt underbart, så genialt! Allt man kan önska sig en söndagkväll klockan 21.00.

Flummade runt lite på Aftonbladet innan och hittade detta klipp:

Ja tack, jag vill också ha 15-20 000 att shoppa för varje månad. Nej men ärligt talat, denna tjejen är 18 år gammal och en vacker dag kommer inte hennes blogg att gå så bra som den gör idag, och vad ska hon ta sig till då? Det är garanterat ganska tufft at gå från att ha massor med pengar till ingenting alls. Nej fy fy, jag tycker att hon ska skänka alla sina pengar till mig som är både äldre och förståndigare än henne. Så det så, därmed basta!

Nej nu ska jag plocka lite i mitt katastrofområde som ska likna en lägenhet och efter det så blir det nog att jag lagar en pastagratäng.
Äta bör man annars dör man - Äter gör man ändå dör man.

xoxo / Gossip Girl (Nejvisstfan, henne är jag inte heller. Bah, hon har säkert också massor med pengar som hon kan ge till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0