Fredag den trettonde

Idag är det fredagen den trettonde och då ska man ha otur, fast det hade ju såklart inte jag. Rotade bland mina väskor för att hitta weekendväskan som jag skulle ha, och då hittade jag en partyväska, wie! Och inte nog med det så låg det 100 spänn i den, dubbelwie! Är man student så är man och man klagar ju inte när man hittar pengar.

Dagens väder: Snö i mängder! Överallt man kollar i Ljungby så är det snö = katastrof, jag som hade bestämt att det skulle bli vår nu. Men nej nej, fram med vintern igen. Här i Halmstad så är det blask, weho! Underbara väder (Blä)

Gick till ÖB med Sara och shoppade sex förpackningar med passerade tomater, extrapris är det bästa som finns. Sedan hämtade jag ut mina skor som har varit hos sko-doktorn, så fina de blev, nu strålar de av lycka.

Hade bestämt med Sandra och Mattias att de skulle hämta mig när de skulle åka hem till Halmstad så det blev en liten tur med dem hit, och nu är jag här! Sitter i Joakims vardagsrum nu och vi har precis varit på Maxi och köpt ingredienser till pizzan som vi ska sätta igång att baka nu. Mums mums.

Ikväll ska vi mysa och äta massor med godis. Kommer bli toppen! Nej nu är det dax att ta tag i pizzabaket, min mage kurrar (och det gör nog Joakims också snart).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0