Förlåt

Jupp, jag vet att jag har varit kass på att skriva på senaste. Min normala 5-års dagbok har också fått lida lite, ja jag vet att det är lite tantvarning att ha en sån!

I lördags så kom ett helt gäng med underbara männsikor hem till mig i Halmstad (okej, hem till mamma och pappa då), vi skulle ut och partaja lite och gruppen bestod av; Emilie, Lana, Malin, Falenllinen och såklart min lilla Milli-Michelle. Vi var på Sex and the City kväll på B&B, hade förvånansvärt kul. Senare på kvällen kom även Evelina in till stan så jag fick krama på henne lite också.

I veckan så har jag försökt skriva på hemtentan som vi har i arbetspsykologi, men jag har ju noll självdiciplin så det har ju inte gått ultra bra förrän idag då jag suttit och skrivit som en liten gnu sen klockan 10. Bara massor kvar nu..

Igår vart jag, Michelle och Simona på GeKås, som jag älskar GeKås! Man får handla massor utan att få skuldkänslor eftersom allt är så billigt och man behöver ju faktiskt schampoo och balsam! Fast när man köper så mycket schampoo och balsam så blir det ganska dyrt, typiskt också.

Nej nu blev Joakim klar i duschen, ska fundera ut vad vi ska äta ikväll. Jag har ingen lust att laga mat egentligen.


Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

Du skrev att du skulle vilja vara med i en utlottning med hörlurar med "diamanter" som vinst. Nu har jag fixat det. Kram

2009-03-29 @ 19:32:26
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0