Vad hände?

Det är vad jag sitter och tänker nu. Idag är det dags att packa väskan och bege mig till Halmstad för att tillbringa sommaren i min pojkväns närhet. Ett helt år (två terminer i alla fall) har gått sedan jag var nervös inför introduktionsdagarna. Det känns som det var igår jag gick mot skolan med min väska och jag kände mig helt ensam och övergiven. I trappan upp till samlingssalen sa jag hej till en tjej, den tjejen var Jossa :D Sen har det bara flutit på. Jag har fått en hel hög med nya kompisar och några som jag har kommit riktigt nära. Det trodde jag inte från början, att jag skulle träffa någon som verkligen är likadan som mig, det är såklart Sara jag pratar om. Jag säger som Johan sa "Tänk att det finns två personer i hela världen som är som ni, och de två personerna hittar varandra!" Ibland är jag och Sara som B1 och B2, tänker likadant, klär oss likadant, gör likadant och har samma poäng med allt. Totaly crazy!
Och tänk att jag fortfarande har min underbara pojkvän, vi som var så rädda att vi inte skulle orka att ha distansförhållande (om man nu kan kalla det distans). Men vi har överlevt, och tur är det!

Så, nu är det sommar och alla vi studenter här i Ljungby drar åt olika håll. Känns lite trist att inte få se alla på ett tag, men hjälp så kul det kommer bli till hösten igen! Jag kommer att sakna er alla och sakna vissa lite mer (ni vet mycket väl vilka ni är). Men snart är hösten här, och den kommer antagligen att komma snabbare än vad man tror. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0