Söndag hos Farmor

Detta blir den sista dagen som jag är här hos Farmor för denna perioden. Idag har vi varit och spelat lite boule, jag kan ju lugnt säga att Farmor är mycket bättre än mig på det.

Skrållan mår inte så bra idag, det verkar ha blivit sämre. Hon äter knappt någonting alls och dricker ännu mindre. Jag har tvingat i henne lite mat och lite vatten idag, men hon bara sover och är seg. Hoppas att hon blir bättre snart, jag tycker så synd om henne! Igår hoppade hon runt och lekte som bara den men idag bara sover hon. Blir det inte bättre ikväll så får det bli en tripp till veterinären imorgon, och det hoppas jag att vi slipper.

Snart ska jag väl börja laga lite mat och sedan får vi se vad som händer. Jokaim kommer och hämtar mig ikväll så då ska jag sova i Halmstad inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0