Snart iväg

Hjälp vad jag är trött idag! Ville verkligen inte gå upp imorse och jag är fortfarande inte människa nog att hålla mig vaken. Idag ska jag och Joakim åka upp till Karlskoga, Gälleråsen, där han ska köra SM i helgen. Kommer bli ganska skoj, det är i alla fall någonting som jag får följa med på. Joakim kom hem från garaget nu och är antagligen stressad och vill åka.

Igår åt Skrållan misse-mat för första gången själv på väldigt länge. Och hon åt inte lite heller, haha! Hon blev som en boll efter allt glufsande. Hon har ätit lite idag med men nu ligger hon och snoozar i soffan (hon är lika trött som jag).

Nej nu ska jag ta och packa lite så att Joakim inte får flipp på mig. Ska försöka få tag på någon i Ljungby också idag, jag har inte fått post på jättelänge och är rädd att min kära postlåda är överfull med räkningar och påminnelser från kronofogden (dock högst osannorlikt) om att jag ska bli vräkt, GAH.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men, vad synd att du inte sagt nåt om det tidigare :) jag var ju nyss där och åkte förbi halmstad precis efter det!! :P Men Linda är ju där, kolla med henne :)

2009-07-24 @ 16:29:35
URL: http://jessicaberner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0