Joakim

Joakim lyckades att kvala in till finalen i Moto GP igår, och idag körde han just finalen. Han hade lite problem i starten men han tog sig i alla fall runt hela banan och slutade på en 19 plats (av 20). Det är verkligen superbra! Så nu är han ännu mer kändis än vad han var innan, haha. Känns lite konstigt att se honom på TV, det var ingenting jag trodde skulle hända när jag träffade honom. Jag visste inte ens vem han var då. Duktig är han i alla fall! Förhoppningsvis ska han köra i Valencia också, men då SKA jag följa med. Får jag inte det så kommer jag vara svinsur i resten av mitt liv, jag vill vill vill följa med! Så det så.

Skrållisen har det bra, hon äter fortfarande ingenting men hon är lite piggare för var dag som går i alla fall. Ska komma med lite bilder på henne snart.

Lina har också varit här i helgen så det kommer nog lite bilder från det också. Skoj har vi haft det trots att det blivit en del passande av missemjauen. Men det är sådant som man får offra ibland. Mormor och Stig har också varit här och hälsat på, så det har varit fullt hus här hos Mamma och Pappa, men nu är det tillbaka till det vanliga.

Nej nu ska jag gå ut och gosa med Skrållan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0