Hemkommen

Hemma igen sedan i tisdags morse. Riktigt najjs att slippa hela Ayia Napa livet. Har inte gjort vidare mycket här hemma, tvättat lite, solat lite, slappat lite och myst lite. Ringde till jobbet idag, de har visst semesterstängt i en månad så jag kommer inte att ha mycket att leva på i sommar, och inte nog med att det är jobbigt som det är så ska ju självklart alla affärer i hela stan ha rea! Jag vill bara köpa allt fint som jag har gått och spanat på i våras, orättvist! Jag som hade jobb och nu ska de ha stängt, bajs-skit är vad jag kallar det.

Joakim har fått wildcard till GP i Tyskland om två veckor, fast jag vet inte om jag får följa med. Belv faktiskt besviken när han sa att det inte var säkert att jag skulle få följa med. Såg faktiskt fram emot att få följa med på någonting riktigt stort, hade varit kul att få se hur det går till på "riktigt". Men men...

Ska åkta till farmor också i sommar hade jag planerat, ska bli riktigt skönt att få slappna av nere hos henne. Alltid lika mysigt att vara med Farmor ju :) Farmor är ju som alla farmorsar är - Helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0