Uppe i norr

Nu är jag framme i norr, fast det var jag redan klockan 6 imorse. Joakim hämtade mig vid tåget och gissa vad, det är snö snö snö här uppe! Så underbart och fint.

Dagen har spenderats i Östersund där vi har spanat lite i butiker nu när det är mellandagsrea. Jag har fyndat i ett par ljusblå mjukisbyxor, en finfin klänning och en sjal. Joakim har investerat i en jacka och skjorta. Dessutom har jag hittat min drömjacka på Naturkompaniet, den är helt fantastiskt fin och varm (!!). Men mamma är tveksam eftersom den är för dyr.. Ska kolla i alla andra butiker en gång till och se så att det verkligen inte finns någon som är lika snygg fast billigare.

Ikväll ska vi nog bara mysa, har trots allt varit en lång natt med lite sömn så det kan vi behöva. Jag ska försöka lägga upp en bild eller två imorgon, det är så mörkt ute nu. Det blev det redan klockan 14, haha. Det är så det är här uppe, men eftersom det är så underbart fint de få timmar som solen är uppe så är det värt varenda mörk minut!

Nej nu ska jag slappa. Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0