Snö och strapatser

Idag har jag, mamma och Paulina köpt julgran som vi släpade hem på vår gamla spark, det gick ju hyfsat bra även fast 90% av vägen hem bestod av asfalt, haha.

Dessutom har jag varit en runda på stan tillsammans med Josse och Paulina. Så mys att träffa Josse! ♥ Jag införskaffade i ett par nya vantar, jättefina gröna tummisar, och den efterlängtade cake eyelinern och penseln från Make up Store. Äntligen ska jag få kladda på eyeliner som blir bra även till vardags. Wiie!

Det har kommit massor med snö idag, superfint är det ute nu! Jag och Paulina firade med pulka, hihi. Jag har även gjort lite snöänglar, jag älskar verkligen snö, det är så fluffigt och mysigt.

Så ny är julgranen pyntad och jag sitter i pyjamas i sängen och ska snart sova. Attisen ligger och slumrar på skrivbordsstolen vid elementet. Sötnosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0