Önskelista 2009

Hej Tomten.

I år önskar jag mig:

  • En extern hårddisk, gärna 1TB då jag har mängder med bilder och mitt Sims är lite segt och vill ha avlastning från alla bilder och andra roligheter. Fråga Pappa om vilka som är bra, det vet han.

  • En vit jul med massor av snö, Atta gillar snö.

  • En ny cykelkorg eftersom någon elaking har snott min, gärna en sån som Mamma har.

  • En ny brödrost eftersom den jag fick av Farmor brann upp, det var läskigt.

  • Fina guldörhängen, gärna ploppar eller några som är lite sötare kanske hjärtan eller nyckelpigor eller någonting sött. Jag är så trött på mina gamla silverploppar.

  • Boken Jamie at Home, jag bara älskar hans böcker och mysiga matprogram.



  • Nu kommer jag inte på mer, men om jag gör det så uppdateras listan.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0