Bah

Blev inte som planerat, inget besök i stan idag. Blev att jag skriver lite partnerföretagsuppgift istället. Vill verkligen bara bli av med det så att man kan få ha jullov. Det blir i alla fall en liten runda på stan imorgon :D Om det inte snöar i mängder så kommer Josse in till stan, wiie! Så bara för det så hoppas jag på att snön skjuter upp sig lite så att jag kan få snacka lite goja med Josse :)

Vi har även varit hos vetrinären med Atta idag, hon har fått en spruta med vaccin, fast hon kände inte av den alls. Hon märkte knappt att hon fick någon. Nu flummar hon runt som vanligt, busar och sover om vartannat. Sötnosen.

Nej nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nää ingen snö vill vi ha..inte imorrn iaf! ;)

2009-12-22 @ 00:37:49
URL: http://josefiinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0