Badstranden i Skåk

Jag och Joxi åkte ut till stranden i Skåk igår, det vart inte riktigt badväder (-25) men ute på vattnet var vi i alla fall :) Fint är där också, och massor med snö, wiie! Joakim trampade upp ett hjärta som han sedan trampade upp J och E i, så översöt han är ♥



Lite fler bilder, här är också ett tappert försök till att fota min nya underbara jacka. Kläderna (och mitt hår) blev det is och snö på, då är det kallt ute, kläder brukar inte riktigt frysa till is nere i söder. Min kamera vill inte ens fungera eftersom det är lite kallt här, haha!


Idag har vi varit och kört lite skoter, fast det blev inte så mycket med det. Nu ska vi gosa, mys mys!

Kommentarer
Postat av: Josse

Brr kallt kallt! Tycker det är tillräckligt kallt här nere! Gott Nytt År! :)

2009-12-31 @ 15:56:37
URL: http://josefiinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0