Äckel-sprutor och IKEA

Idag har jag och Sara varit i Älmhult och vaccinerat oss! Helt galet att vi faktiskt gjorde det, men vi fixade det faktiskt! Dock var vi två livrädda och nervösa smurfar med damp hela vägen dit, jag fick såklart panik när jag kom in där, men jag överlevde.

Jag frågade i ren desperation killen som skulle mörda (jaaaa det skulle han) mig med sprutan ifall han hade tagit vaccinet och han såg helt paff ut och svarade "Jaa.." Jag blir lite för rädd för mitt eget bästa när sprutor kommer på tal. Först försökte de få in mig i ett undersökningsrun för att jag skulle få bajssprutan där, men det låg säkert 10 sprutor där inne så jag fick flipp och fick gå in i ett litet rum för livrädda barn. Mycket bättre, lite nallar och klistermärken fanns där. Jag fick ett när jag var klar också, hahaha! Finfint plåster fick jag också :)

Sedan blev det ett besök på IKEA också, det kan man ju inte missa, och vi behövde ju trösta oss lite med shopping! Så nu sitter jag här i soffan och är svintrött, med en lite värkande arm, lite yr och lite illamående. Men imorgon kommer en ny dag och jag har inte tid för biverkningar för jag ska till partnerföretaget.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha gillar plåstret!

2009-12-04 @ 17:23:53
URL: http://josefiinpersson.blogg.se/
Postat av: Paulina

Aw :( Tog sprutan förra fredag och usch vad ont jag fick i armen den kvällen.. Skrollan är här nu och gottar sig i Christel och Per Åkes säng. Din lilla söta bror är inne där ibland och klappar om henne.

2009-12-04 @ 20:06:29
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0