I en liten depå..

Nu sitter jag här i en liten depå vid Knutstorps motorbana. Idag har Joakim haft en träning och det gick bra skulle jag tro, han kör ju på som han alltid gör. Det har varit helt sjukt varmt idag och jag har ju såklart blivit lite röd också, men det är sånt man får ta. Just nu sitter jag och väntar på att Joakim ska komma tillbaka från sin lilla "snacka-skit-och-duscha" turné. Jag sitter i hans glamourösa buss i sängen och vill bara krypa ner och sova eftersom jag har haft ont i huvudet större delen av kvällen, blä! Blir kanske att vi tittar på någon film, eller så blir det så att jag kollar på film och Joakim somnar på två sekunder :D

Nej nu ska jag ägna mig åt att skriva i min 5-års dagbok.

Saknar min lilla Skrålla! (Hon börjar bli riktigt rund nu säger mamma)

Kommentarer
Postat av: mariaelisabeths.blogg.se

söt design :D

2009-08-09 @ 19:30:50
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0