Gårdagens tripp

Först var jag, mamma och pappa en runda på Rusta, där hittade jag godis (Filidutter) och en ny ögonskugga. Sedan gick vi över till Cervera där jag började fota allt som jag gillade. Jag ska välja ut saker för ca 2700 kronor eftersom jag hade presentkort på Duka (som nu har gått i konkurs), och jag får 30% rabatt på ordinare pris på Cervera eftersom Duka inte kunde sköta sina affärer på ett bra sätt. Hiss för Cervera och Diss för Duka!
Här är ett litet urval av det som fasnade på bild. Jag bara älskar Margerethe-skålar och vill ha allihop i alla färger, men det går ju inte. Men det kommer nog att bli en skål till :) Ska nog välja ut lite bestick och tallrikar också.

Kommentarer
Postat av: Viktor Karlsson

Eller så handlade man på Duka innan de stängde och fick med sig en massa roliga saker till 90% rabbat :D

Men margarethe-skålarna är inte helt fel, snygga och fruktansvärt praktiska dessutom.

2009-08-30 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0