A Trip Down Memory Lane..

Idag har Michelle varit inne i stan och jag fick alla hennes bilder från när vi var i Grekland förra året. Som jag saknar det där stället, när jag har pengar igen så ska jag lätt åka dit igen och resa runt. Det var verkligen helt fantastiskt! Vem jag tar med mig får jag se men jag skulle ju inte må dåligt av att ha med mig Michelle igen :D På bilden sitter jag och spejar ut från en strand på Amorgos.

Underbara Grekland, här sitter vi allihop och väntar på att vårt plan ska flyga hem oss igen. Vi ser dock lite gladare ut än vad vi var. Handen tillhör en kille som gick framför kameran precis när bilden togs, just därför som vi skrattar så mycket :)

Åh, jag vill verkligen tillbaka.

___
Lilla fröken Söt-Blixt kom också in till stan idag när Michelle hade åkt för att börja jobba, riktigt skoj att se henne igen. Hon har ju opererats (!) så jag vågade knappt krama henne, men det jag gjorde det efter att hon hade försäkrat mig om att det inte var någon fara. Sedan färgade vi håret på Pau igen, hon blev ännu mörkbrunare. Det blev superfint!

Nu ska jag laga mat åt min lilla pojkvän som snart kommer hem från garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0