Helt OK

Igår stod jag och Lana i puben och serverade våra kära vänner, efter det blev det poker hos Anel.

Idag har vi varit i skolan på en lab i projektledning. Det gick förvånansvärt bra och jag blev klar tidigt så jag gjorde lite på Uppgift två i Internet & Webbtjänster också, har inte mycket kvar där nu vilket är riktigt skönt.
Efter det var det "stormöte" med FAST, det blir aldrig stormöte när det gller vår skola eftersom vi är en ganska liten skara som är engagerade, lite synd tycker jag..

Ikväll har jag varit seg och lite förvirrad, jag har fått ett jobb, men jag vet inte om jag vill ha det. Fast jag borde ta det, men jag vill ju ha tid för mig själv i sommar också. Dessutom vill jag ha tid för Joakim. Har kommit fram till att det enda rätta är att lägga korten på bordet och säga som det är till SL som är personalchef. Ska göra det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0