Motionsdag

Idag har jag cyklat runt i Ljungby som en galning eftersom de hade skrivit fel på platsen som jobbintervjun skulle vara på, men det gick bra i alla fall. Fick ju en del motion på köpet. Tror att intervjun gick bra också, men jag vet inte om jag vill jobba i sommar. På ett sätt vill jag ju ha pengar men jag vill ju vara med min Joakim också.
Jag får se hur jag gör.

Annars så har jag försökt plugga, och det går ju sådär om jag får säga. Fattar typ nada även om jag gjort detta en gång innan, jag kommer ju inte ihåg någonting alls.

Sara och jag kladdade ihop en kladdkaka innan också. Det blev ströbröd, socker och kakao överallt. Det är så det går när två femåringar ska baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0